پاورپوینت سازماندهی و رهبری

              نوع فایل: power point قابل ویرایش ۴۸ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تعريف ساختار سازماني ساختار سازماني شيوه اي است كه بوسيله آن فعاليت هاي سازماني برای کسب اهداف آن تقسيم، سازماندهي و هماهنگ مي شوند. سازمانها ساختارهايي را بوجود مي آورند تا فعاليت هاي عوامل انجام كار را هماهنگ نموده و اعضاء را كنترل كنند. ساختار سازماني بيانگر نمودار سازماني و يك نماد قابل رويت از كل فعاليت ها و فرآيندهاي سازمان است. انواع ساختارهاي مكانيكي ديوان سالار حرفه اي متخصصین در هسته عملباتی فعالند و کارهای خود را نیز استاندارد می کنند. (مثل بیمارستان ها، شرکت های طراحی-مهندسی و موزه ها) ديوان سالار ماشيني استانداردسازی و کنترل فرایندها از ویژگی های این نوع بوروکراسی است (مثل بانک ها، ادارات دولتی ومقررات رانندگی) ديوان سالار بخشي(شعبه ای) مجموعه ای از واحدهای مستقتل با ساختار بورکراسی ماشینی که فعالیت های آن از طریق دفاتر مرکزی هدایت میشود (فروشگاه های زنجیره ای)   فهرست مطالب و اسلایدها: کتاب های مرجع طراحي ساختار سازماني تاريخچه طراحي سازما …

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *